Przejdź do głównej zawartości

Album? Ramka? Rozkładanka?

    Dzisiaj pokażę Wam to, nad czym pracowałam przez ostatni tydzień. Jest to album w dość nietypowej formie harmonijki. Można dzięki temu rozstawić go i używać jako stojącej ramki. Zdobiony jest obustronnie, więc jak się opatrzy, można go po prostu ustawić "tyłem na przód" i mieć zupełnie inne obrazki. Albumik zrobiłam na upominek-niespodziankę (aczkolwiek po publikacji pewnie osoba dla której go wykonałam domyśli się, że jest dla niej ;) ) dlatego strony są puste. Chciałam aby nowa właścicielka mogła sobie sama wykleić go swoimi zdjęciami. Zostawiłam też trochę ozdobnych karteczek na notatki. Domki mimo nowoczesnych kształtów zrobiłam w stylu vintage. Mają lekko przydymione brzegi i ozdobione są papierem w stylu starych tapet. Album wymaga jeszcze drobnych poprawek (poprawienia okienek i zrównoważenia tuszowania), ale jego ogólny wygląd mogę już Wam przedstawić. Materiałym bazowym są grube tekturki 7gypsies, papiery to oczywiście mój ulubiony EchoPark (Life is Good i gdzieniegdzie Summertime).

Po złożeniu album wygląda następująco: 


A po rozłożeniu w ten sposób (musiałam go trochę ścisnąć na biurku, bo się nie mieścił, ale nawet bardzo rozciągnięty świetnie trzyma równowagę):




A teraz kilka zdjęć wybranych stron:
Dachówki wycięłam ozdobnymi nożyczkami i mocno wytuszowałam:

 Niektóre strony posiadają okienka na wylot:

W innych za okienkami widać wesołe, letnie chmurki.

Jest nawet Pałac Kultury ;)))) 

A to miał być Łuk Triumfalny, ale nie chciał współpracować, więc przerobiłam go na wiejską chatkę otuloną kwiatuszkami (wycięłam je z papieru we wzór tapety, tak by miały ozdobne środeczki)

Jak już wspomniałam, niektóre karty są wyłącznie do zapisywania różnych różności

 A inne mają dużo miejsca by pomieściły zdjęcia :)

Jak już mówiłam album jest dwustronny, więc jak się opatrzy, to z tyłu czekają na nas zupełnie inne wzory kart gotowych do wyklejenia zdjęciami :)
A na zakończenie strona z morałem ;)

I to by było na tyle jeśli chodzi o ogólny zarys albumo-ramki. Zamówiłam zapas tekturek, więc podobne prace pewnie jeszcze się pojawią. :)

Dziękuję za to, że mnie odwiedzacie :) Będzie mi miło jak podzielicie się swoimi opiniami w komentarzu. Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blejtram warsztatowy

Ostatni weekend spędziłam bardzo twórczo na Wrocławskim Zlocie Craftowym. Bardzo przyjazna atmosfera, świetne warsztaty i cała masa atrakcji :) Dla mnie oczywiście największą atrakcją było kolejne spotkanie z Dziewczynami :). Bardzo lubię tam jeździć. Podczas  zlotu wzięłam udział w aż trzech warsztatach Olgi Heldwein: lalkowym, ramce na podobraziu i blejtramie grunge.  Dziś pokażę Wam blejtram. Mój nie do końca wyszedł grunge, bo trudno mi się wyzbyć własnych przyzwyczajeń kolorystycznych i przyklejania wszystkiego pod kątem ;) ale świetnie się bawiłam!



Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Świnka skarbonka

... gdy głodna to jest zła :) Pokochałam moją świnkę od pierwszego wejrzenia chociaż wiedziałam, że miejsce na podium zdecydowanie jej nie grozi :) Nie miałam zbyt wiele czasu by odebrać swoje prace, ale po świnkę pobiegłam od razu. Nie dane jej było wrócić ze mną do domu, bo ostatecznie podarowałam ją Crafty Molly na dziecięcy festyn. Mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś dziecku. A ja sobie zrobię drugą :)