Przejdź do głównej zawartości

Scrapki wyzwaniowo #3

 Dawno niczego nie tworzyłam, a tymczasem projektantki bloga Scrapki Wyzwaniowo rzuciły kolejne Wyzwanie.
 Nigdy nie robiłam albumów, bo zawsze wydawało mi się to formą wymagającą wielu skomplikowanych narzędzi, ale wyzwanie to wyzwanie :). Postanowiłam, że albumik powinien być nieduży i użyteczny (taki w sam do wrzucenia do torebki i noszenia ze sobą). Na komputerze "zbiałoczerniłam" i zmniejszyłam swoje ulubione zdjęcia z zeszłego roku, a następnie zostały wydrukowane na papierze wizytówkowym o fakturze płótna by dopasować je do papieru (wzór który wybrałam wygląda jak malowany na płótnie właśnie). Z racji, iż zdjęcia są biało-czarne dobrałam dla kontrastu najbardziej kolorowy papier jaki udało mi się znaleźć w swoich zbiorach. Padło na timowe, akwarelowe kwiaty, a ponieważ są bardzo piękne nie chciałam ich zasłaniać zbyt wielką ilością ozdób i postawiłam na proste i nieduże naklejki Echo Parku :)

Najpierw okładka:
Cały albumik wykonany jest na bazie jednego arkusza, który ponacinałam, poskładałam i skleiłam klejem Magic, by powstały grube strony. Grzbiet został zabezpieczony papierem o tym samym wzorze, podklejonym bardzo mocną taśmą dwustronną. Okładkę ozdobiłam odpowiednio przyciętym arkusikiem o podobnym wzorze by wyglądała  jak karty wewnętrzne. Zapięcie zrobiłam sama z części do robienia biżuterii :)
Zdjęcia musiałam trochę ocenzurować, bo Radek pragnie pozostać na mym blogu anonimowy ;) Na naklejkach są daty i miejsca wykonania zdjęć. Journaling z dokładniejszymi opisami jest w ukrytych kieszonkach (zaraz pokażę)



Tu nasze zdjęcie z wypadu motorkowego :)


 Od dawna podobała mi się ta naklejka- pasuje tematycznie do albumu :)

I ostatnia strona :)

I jeszcze zdjęcie zapięcia




Koniecznie zajrzyjcie na Bloga Wyzwaniowego, by zobaczyć jak projektantki i inni uczestnicy poradzili sobie z tym wyzwaniem! :)

Komentarze

  1. Piękny album w formie książeczki! O ile się nie mylę, wybrałaś papier Tima Holtza ; -) Niesamowite zapięcie albumu - najładniejsze, jakie widziałam ostatnio w albumach. Bardzo mi się podoba.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Tak, to papier Tima Holtza z kolekcji "Lost and Found", a zapięcie zrobiłam z baz, których na ogół używam do robienia kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! świetnie kontrastujące tło ze zdjęciami! piękne wydanie! nie mogę się napatrzeć na zapięcie - istne cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko papier ale i chyba kursik na mini książeczkę Tima? Przepiękny album i genialne zapięcie! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, zgadza się :) Aczkolwiek musiałam sobie ów kurs nieco zmodyfikować by zastąpić Timowe materiały czymś ze swojej szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podobają mi się kieszonki i tagi..no i holtzowe klimaty:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to Twoje maleństwo !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny albumik! Fantastyczne zapięcie. Od całości bije tyle uczuć... Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Blejtram warsztatowy

Ostatni weekend spędziłam bardzo twórczo na Wrocławskim Zlocie Craftowym. Bardzo przyjazna atmosfera, świetne warsztaty i cała masa atrakcji :) Dla mnie oczywiście największą atrakcją było kolejne spotkanie z Dziewczynami :). Bardzo lubię tam jeździć. Podczas  zlotu wzięłam udział w aż trzech warsztatach Olgi Heldwein: lalkowym, ramce na podobraziu i blejtramie grunge.  Dziś pokażę Wam blejtram. Mój nie do końca wyszedł grunge, bo trudno mi się wyzbyć własnych przyzwyczajeń kolorystycznych i przyklejania wszystkiego pod kątem ;) ale świetnie się bawiłam!



Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Świnka skarbonka

... gdy głodna to jest zła :) Pokochałam moją świnkę od pierwszego wejrzenia chociaż wiedziałam, że miejsce na podium zdecydowanie jej nie grozi :) Nie miałam zbyt wiele czasu by odebrać swoje prace, ale po świnkę pobiegłam od razu. Nie dane jej było wrócić ze mną do domu, bo ostatecznie podarowałam ją Crafty Molly na dziecięcy festyn. Mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś dziecku. A ja sobie zrobię drugą :)