Przejdź do głównej zawartości

Wyzwanie#13 - miniksiążeczka

Uwielbiam miniksiążeczki! Nie mogłam odpuścić takiego Wyzwania . Ostatnio na polskim rynku pojawiły się wspaniałe papiery 7 Dots Studio i stwierdziłam, że poczekam na wyniki candy zanim je kupię. Cierpliwość nigdy nie była moją mocną stroną, więc wytrwałam aż dzień w swoim postanowieniu i zaraz zamówiłam obie kolekcje. Gdy trafiły w moje ręce od razu zapałałam chęcią ich pocięcia a wyzwanie scrapkowe było ku temu doskonałą okazją. Bazą mojej pracy jest fantastyczny arkusz z kolekcji Dreamer. Zwróćcie uwagę, że wygląda jakbym sama ponaklejała te warstwy tak wspaniale i realistycznie jest wydrukowany :) Tak piękny arkusz żal dopełniać gotowcowymi dodatkami, więc by nie zepsuć i nie przyćmić pięknego doboru kolorów wszystkie elementy okładki (białe papierowe kwiaty, wstążeczkę) pomalowałam farbkami akrylowymi (elementy metalowy-token i agrafka Tima Holtza, oraz kolczykową bazę, która udaje zapięcie pokryłam najpierw gesso a po pokryciu farbkami preparatem nabłyszczającym) tak by uzyskać odcień jak najbardziej zbliżony do papieru. Wnętrze jest wypełnione naszymi zdjęciami, które zrobiłam czarno-białe by kontrastowały z soczystymi barwami papieru :) Całość uzupełnia pokolorowana papierowa serwetka i naklejki z kolekcji Dreamer. A teraz zapraszam do obejrzenia mojej pracy :)









Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze :)

Komentarze

  1. WOW! świetna! cudnie ukwiecona okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna książeczka, będzie co wspominać gdy otworzysz ją za kilka lat :) A papiery , masz rację, powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna książeczka! Wspaniale wykorzystałaś papiery Finn.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak Ty uwielbiam małe formy. Dlatego z wielkim apetytem oglądam Twoją książeczkę. Jest śliczna. Taka osobista, radosna, pełna pięknych emocji. Swietnie wykorzystałas papiery z kolekcji Dreamer. Całość kapitalna!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Blejtram warsztatowy

Ostatni weekend spędziłam bardzo twórczo na Wrocławskim Zlocie Craftowym. Bardzo przyjazna atmosfera, świetne warsztaty i cała masa atrakcji :) Dla mnie oczywiście największą atrakcją było kolejne spotkanie z Dziewczynami :). Bardzo lubię tam jeździć. Podczas  zlotu wzięłam udział w aż trzech warsztatach Olgi Heldwein: lalkowym, ramce na podobraziu i blejtramie grunge.  Dziś pokażę Wam blejtram. Mój nie do końca wyszedł grunge, bo trudno mi się wyzbyć własnych przyzwyczajeń kolorystycznych i przyklejania wszystkiego pod kątem ;) ale świetnie się bawiłam!



Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Świnka skarbonka

... gdy głodna to jest zła :) Pokochałam moją świnkę od pierwszego wejrzenia chociaż wiedziałam, że miejsce na podium zdecydowanie jej nie grozi :) Nie miałam zbyt wiele czasu by odebrać swoje prace, ale po świnkę pobiegłam od razu. Nie dane jej było wrócić ze mną do domu, bo ostatecznie podarowałam ją Crafty Molly na dziecięcy festyn. Mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś dziecku. A ja sobie zrobię drugą :)