Przejdź do głównej zawartości

Kartki urodzinowe dla dużych i małych dziewczynek :)

Na początku muszę Was uprzedzić, że mój aparat pojechał na urlop do Krakowa, więc zdjęcia robił jego prastary zastępca, który nie radzi sobie z tym zbyt dobrze :)
Dzisiaj pokażę dwie kartki urodzinowe. Pierwsza kartka będzie dla sympatycznej Angielki. Muszę przyznać, że dużo łatwiej tworzy mi się kartki z myślą o konkretnym odbiorcy. Kartka utrzymana jest w stylu starego ogrodu, a motywem przewodnim jest układanka ze słówek. Różne, pozytywnie nacechowane wyrazy ułożyłam z postarzanych literek a'la scrable, gdzieniegdzie dla kontrastu podmienionymi na klawisze a'la stara maszyna do pisania (Anglicy kojarzą mi się bardzo literacko :) ) Pierwsze litery tworzą imię jubilatki więc zaakcentowałam je maleńkimi kryształkami. W środku sekretna kieszonka z tagiem, który skrywa wiek (jak sekretna, to sekretna- nie możecie jej zobaczyć :) ) i postarzana karta z życzeniami. Karta jest dość duża- ma format A5 i mnóstwo elementów przestrzennych. Papiery to nasze piękne, polskie The Scrap Cake.
Kartka ta została zgłoszona do Wyzwania z Kieszonką.











Druga kartka jest dla małej dziewczynki na jej 4-te urodzinki. Skoro to kartka dla dziecka, to stwierdziłam, że musi być wesoło, żywo i kolorowo. Użyłam najbardziej kolorowych papierów z mojego papierkowego pudła- Echo Park "Summer Days". Elementami dodatkowymi są: brokatowy, różowy dziewczęcy tort i równie brokatowy i kolorowy słodki konik na biegunach.


Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)

Komentarze

  1. zachwycająca praca! motyw z literkami to strzał w 10! świetnie się prezentują!
    a druga to sama słodycz - na pewno spodoba się obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z literkami!!..piękne prace:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te karteczki ale ta pierwsza wrrrrr, to tygryski lubią baaaardzo.Fajnie warstwowania i cudne, romantyczne kolorki. Bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z literkami! Bardzo sympatyczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Fioletowy layout

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój layout wykonany z kolekcji Secret Letters i Rainbow Colors. 
Hello, Today I'd like to show you my layout made with Secret Letters collection and Rainbow Colors. 

Dodałam także trochę brokatów z najnowszej kolekcji 13arts (ten z małymi gwiazdeczkami jest świetny!) i odrobinę płatków miki.  I also added some of new glitters from 13arts (the one with little stars is cool!) and some mika flakes. 

By tekturka była śnieżnobiała, pokryłam ją białym SPLASHem To make my chipboard white I covered it with white SPLASH Ink. 

Product List:
Paper: Remember Me Paper: Little Secrets Stamps: Postcard Ink: Memento Tuxedo Black Rainbow Colors: Duo Indigo VioletBordeaux Glitters: PinkVioletblack stars sequins Gesso Clear Gel Medium Roses



Friends will be Friends

Hello! Today I'd like to show you my entry for:  More than Words Challenge
I made a simple layout with a picture of me and my friends :) 



Thanks for stopping by :)