Przejdź do głównej zawartości

Jedna kartka, dwa wyzwania!

Bardzo chciałam wziąć udział w obydwu wyzwaniach- zarówno Scrapki Wyzwaniowo (wyzwanie z ręcznie robionymi kwiatuszkami) jak i 7 Dots Studio (zrobiłam wcześniej jedną pracę na to wyzwanie, ale stwierdziłam, że nie pasuje i zrobię coś innego).   

Na wyzwania przygotowałam wielkanocną karteczkę. Całość utrzymana jest w beżowej kolorystyce. Wszystkie elementy (oprócz wstążki) pochodzą z dwóch najnowszych kolekcji 7 Dots Studio.
Kwiaty odrysowałam ze starej ramki, która została mi po zużytych chipboardach (służy mi teraz za szablon) i wycięłam ręcznie. Następnie zostały wytuszowane i spięte po kilka sztuk malutkim ćwiekiem. Płatki powywijałam okrągłymi szczypcami.
Zabawa z kwiatkami była super, ale jednak nie ma to jak gotowe kwiatuszki :). Muszę przyznać, że kwiatki to moja największa papierkowa słabość i gdy widzę je w sklepie nigdy nie mogę się oprzeć by nie dokupić kolejnej paczuszki.
A teraz zapraszam do obejrzenia pracy:

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze :)

Komentarze

  1. świetna! przypomniałaś mi, że już powoli czas zabierać się za świąteczne kartki ;)

    dziękuję za udział w naszym scrapkowym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna, delikatna, po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Blejtram warsztatowy

Ostatni weekend spędziłam bardzo twórczo na Wrocławskim Zlocie Craftowym. Bardzo przyjazna atmosfera, świetne warsztaty i cała masa atrakcji :) Dla mnie oczywiście największą atrakcją było kolejne spotkanie z Dziewczynami :). Bardzo lubię tam jeździć. Podczas  zlotu wzięłam udział w aż trzech warsztatach Olgi Heldwein: lalkowym, ramce na podobraziu i blejtramie grunge.  Dziś pokażę Wam blejtram. Mój nie do końca wyszedł grunge, bo trudno mi się wyzbyć własnych przyzwyczajeń kolorystycznych i przyklejania wszystkiego pod kątem ;) ale świetnie się bawiłam!



Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Świnka skarbonka

... gdy głodna to jest zła :) Pokochałam moją świnkę od pierwszego wejrzenia chociaż wiedziałam, że miejsce na podium zdecydowanie jej nie grozi :) Nie miałam zbyt wiele czasu by odebrać swoje prace, ale po świnkę pobiegłam od razu. Nie dane jej było wrócić ze mną do domu, bo ostatecznie podarowałam ją Crafty Molly na dziecięcy festyn. Mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś dziecku. A ja sobie zrobię drugą :)