Przejdź do głównej zawartości

Zlotowe prace

Nie byłam pewna czy zlotowe prace można publikować przed zlotem dlatego ten post automatycznie ukaże się dopiero po nim :) Piszę go 25 czerwca, więc w momencie gdy się ukaże będę pewnie jeszcze na zlocie, ale jak wrócę z pewnością podzielę się z Wami wrażeniami.
Oto prace, które przygotowałam na konkursy:

Notes, szczegółowo opisany w poprzednim poście. Na wymianę "Na Strychu"


Scrap na konkurs sklepu "scrap.com". Użyłam do niego cudownych papierów i dodatków Craft House z kolekcji Fresh. Wygrałam ją w candy i wciąż za szkoda byłoby mi ją pociąć, ale konkurs to dobra okazja :) 




Na konkurs sklepu "Stonogi". Wyzwaniem był scrap o napoju. Nie miałam żadnego zdjęcia z herbatą, więc doszłam do wniosku, że prastara fotka z winem też się nada :)


Scrap na konkurs The Scrap Cake. Należało pomieszać jak najwięcej kolekcji. Pomieszałam wszystkie oprócz dwóch, których nie mam :) Niestety scrap jest duży, więc zdjęcie wyszło do kitu.



Zawieszka dla Galerii Papieru. W końcu mogłam wykorzystać do czegoś pomarańczowe kwiatki, które przewalały mi się w pudełku :)  

Kartka na konkurs Lemonade Należało wykonać pracę, która pokaże graficzność liter. Moja kartka składa się prawie wyłącznie z nich. Nawet kwiatek zrobiłam z zaliterkowanego papieru :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blejtram warsztatowy

Ostatni weekend spędziłam bardzo twórczo na Wrocławskim Zlocie Craftowym. Bardzo przyjazna atmosfera, świetne warsztaty i cała masa atrakcji :) Dla mnie oczywiście największą atrakcją było kolejne spotkanie z Dziewczynami :). Bardzo lubię tam jeździć. Podczas  zlotu wzięłam udział w aż trzech warsztatach Olgi Heldwein: lalkowym, ramce na podobraziu i blejtramie grunge.  Dziś pokażę Wam blejtram. Mój nie do końca wyszedł grunge, bo trudno mi się wyzbyć własnych przyzwyczajeń kolorystycznych i przyklejania wszystkiego pod kątem ;) ale świetnie się bawiłam!



Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Świnka skarbonka

... gdy głodna to jest zła :) Pokochałam moją świnkę od pierwszego wejrzenia chociaż wiedziałam, że miejsce na podium zdecydowanie jej nie grozi :) Nie miałam zbyt wiele czasu by odebrać swoje prace, ale po świnkę pobiegłam od razu. Nie dane jej było wrócić ze mną do domu, bo ostatecznie podarowałam ją Crafty Molly na dziecięcy festyn. Mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś dziecku. A ja sobie zrobię drugą :)