Przejdź do głównej zawartości

Po zlocie :)

Powróciłam z papierkowego zlotu! Było fantastycznie, tylko pod szklanym dachem gorąco jak w szklarni co uniemożliwiało zbyt długie buszowanie po straganikach. Byłam tak przejęta atrakcjami, że zapomniałam o robieniu zdjęć :) To niesamowite zobaczyć tyle sklepików na raz pod jednym dachem. Sprzedawcy byli bardzo mili, rozmowni, a niektórzy hojnie rozdawali śliczne gratisy i upominki. Wróciłam obładowana zakupami i (ku mej radości) nagrodami, które zaraz Wam pokażę.

Pochwalę się Wam bardzo wyjątkowym dla mnie wyróżnieniem, bo mój scrap zdobył drugą nagrodę w konkursie The Scrap Cake. Dostałam w nagrodę dwie, pełne najnowsze kolekcje z rąk samej Karoli Witczak :) To dla mnie wielkie wydarzenie. Obie nowe kolekcje są przepiękne i teraz tylko czekam na dobrą okazję by je pociąć. Spójrzcie jaka wielka i piękna paczka! :)
A oto moja konkursowa praca, której z wrażenia zapomniałam odebrać:


Udało mi się również zdobyć wyróżnienie od sklepu Stonogi. W nagrodę otrzymałam przepiękne papiery UHK Gallery- całą kolekcję Le Journal! Będą z niej wspaniałe notesy i kartki! :)


Przy okazji dodam, że załoga sklepu jest przesympatyczna. Dodatkowo każdy uczestnik konkursu otrzymał pudełko pysznej herbaty!

Dostałam też sympatyczny upominek za udział w konkursie scrap.com.pl : każdy uczestnik mógł sobie wybrać coś z pudła ze wspaniałościami :) Ja wybrałam taki oto czerwony komplecik ćwieków i kryształków:


Obkupiłam się też w różne wspaniałości. W scrap.com.pl udało mi się uzupełnić podstawowe materiały do mojego warsztatu a dodatkowo skusił mnie piękny notes papierów:

Dostałam również piękny upominek za zakupy- śliczne, opalizujące ćwieki.


Na stoisku Scrapińca miły Pan rozdawał wszystkim klientom "wachlarze", a Pani sprzedająca dorzucała do zamówień hojne gratisy. Oto moje zakupy i gratisowe tekturki :)


Zaopatrzyłam się też w piękne, letnie papiery Lemonade. Nie mogłam się oprzeć tym ślicznym makom i apetycznym truskawkom. Czyż nie są piękne?


Na stoisku Magicznej Kartki panie dzielnie wachlowały klientów :) Bardzo trudno było mi się zdecydować co wybrać, bo papiery są w wielu wspaniałych wzorach i kolorach. Wszystkie są piękne. Kupiłam sobie kilka arkuszy w róże:

Odwiedziłam również stoisko Dekoracyjnej Taśmy i kupiłam dwie rolki na próbę :)


Na stoisku ScrapPasji zaopatrzyłam się w to co lubię najbardziej- kwiatuszki!

A za zakup i odwiedzenie stoiska Scrap Pasji dostałam śliczny prezent sponsorowany przez Marianne Design:

Po zlocie odwiedziliśmy też fantastyczną tajską knajpkę, gdzie zasmakowałam prawdziwej, piekielnie ostrej tajskiej kuchni :) W drodze na pociąg wstąpiliśmy jeszcze do sklepu, gdzie odkryłam fantastyczne dziurkacze, w fantastycznych cenach! Kupiłam sobie jeden.

Podsumowując zlot był fantastyczny. Organizatorzy zapewnili bardzo miłą atmosferę :) Za rok pewnie też się wybiorę! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Świnka skarbonka

... gdy głodna to jest zła :) Pokochałam moją świnkę od pierwszego wejrzenia chociaż wiedziałam, że miejsce na podium zdecydowanie jej nie grozi :) Nie miałam zbyt wiele czasu by odebrać swoje prace, ale po świnkę pobiegłam od razu. Nie dane jej było wrócić ze mną do domu, bo ostatecznie podarowałam ją Crafty Molly na dziecięcy festyn. Mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś dziecku. A ja sobie zrobię drugą :)



Świąteczne kartki dla 13arts

Witajcie!  Czy to już czas na tworzenie świątecznych kartek? Ja już kilka zrobiłam :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że Winter Tales to świetna kolekcja do świątecznego craftowania, a 13arts ma mnóstwo pięknych ozdób, które sprawią, że będzie jeszcze przyjemniejsze. 
Hello! Is it the time to make Christmas cards? I made some :) Today I'd like to show you that Winter Tales collection is the best collection for Christmas crafting and 13arts has so many beautiful goodies to play with! 

Jak już zaczęłam, to nie mogłam poprzestać na jednej :)  Well, when I made one I couldn't stop :)

Więc dorobiłam bliźniaczą kartkę... So here's its twin sister...

Później znalazłam w swoich zasobach obrazek uroczego Pana Pierniczka...  And then I found a picture with a cute little gingerbread man...

I Mikołaja... And with Santa...

i ostatnia: and the last one:

Zapraszam Was również na moje kanały społecznościowe, gdzie znajdziecie więcej prac z produktami 13arts :) Facebook / Instagram
If you'd l…