Przejdź do głównej zawartości

Zaczarowane kartki świąteczne :)

Niedziela to mój jedyny dzień wolny, więc zawsze mnie cieszy, gdy mogę wykorzystać go na kartkowanie. Mam ostatnio mało czasu dla siebie a jak na złość pomysłów całą głowę :) Dzisiaj postanowiłam je wykorzystać i doszłam do wniosku, że najwyższa pora na pierwsze kartki świąteczne! Wiele osób może dziwić, że pojawiają się już w październiku, ale każdy kartkotwórca wie, że papiery pojawiają się już w sierpniu i produkcja powinna ruszyć jak najszybciej, bo potem nie ma czasu na nadrabianie kartkowych zaległości :) Na moim blogu będzie w tym roku dużo, bardzo duuuuuużo kartek, bo mam wiele pięknych papierów i mnóstwo pomysłów :) 

Kupiłam sobie ostatnio na przydasiowym bazarku czasopisma (czasopisma scrapbookingowe to moja wielka mania i zawsze męczę ludzi by jak gdzieś jadą przywozili mi je, bo w Polsce o nie trudno). Wśród nich był zeszłoroczny numer świąteczny, a w nim reklama pięknych ilustracji świątecznych. Mikołaje, które nie były tłustymi, karykaturalnymi krasnalami, wspaniałe elfiki w formie baśniowych wróżek i bajeczne choinki! Postawiłam sobie za cel odnalezienie ich w czeluściach internetowych sklepów, co okazało się wcale nie takie trudne. Ku mej radości, z racji, że to kolekcja zeszłoroczna była w bardzo atrakcyjnej jak na papierki cenie. Moje pierwsze kartki musiały powstać właśnie z niej! :) Przy okazji poeksperymentowałam sobie z zestawem decopauge'owym i zmajstrowałam z niego kartkę 3D. Wygląda jak obrazek i już zdobi moją półkę, chociaż jest dopiero koniec października...
Ale dość gadania, przejdźmy do prezentacji!

Moja pierwsza kartka: decopaugowe 3D. Wielka, przestrzenna, z bajecznym mikołajem i jego małym pomocnikiem Elfikiem.



Ten sam obrazek w prostej, minimalistycznej kartce (bo w zeszłym roku spotkałam się z opiniami, że moje kartki są za bogate :) )


Nietypowa dla świąt kolorystyka i tematyka: fiolety i choinkowa rusałka na małej kartce A6 :) 

To chyba mój ulubiony obrazek! Uwielbiam czerwienie w świątecznych kartkach, bo bije od nich ciepło i energia :) 

Choinkowa wróżka.. 

I prosta kartka. Baza z eleganckiego, perłowego papieru i obrazek z baśniowym Mikołajem. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blejtram warsztatowy

Ostatni weekend spędziłam bardzo twórczo na Wrocławskim Zlocie Craftowym. Bardzo przyjazna atmosfera, świetne warsztaty i cała masa atrakcji :) Dla mnie oczywiście największą atrakcją było kolejne spotkanie z Dziewczynami :). Bardzo lubię tam jeździć. Podczas  zlotu wzięłam udział w aż trzech warsztatach Olgi Heldwein: lalkowym, ramce na podobraziu i blejtramie grunge.  Dziś pokażę Wam blejtram. Mój nie do końca wyszedł grunge, bo trudno mi się wyzbyć własnych przyzwyczajeń kolorystycznych i przyklejania wszystkiego pod kątem ;) ale świetnie się bawiłam!



Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Świnka skarbonka

... gdy głodna to jest zła :) Pokochałam moją świnkę od pierwszego wejrzenia chociaż wiedziałam, że miejsce na podium zdecydowanie jej nie grozi :) Nie miałam zbyt wiele czasu by odebrać swoje prace, ale po świnkę pobiegłam od razu. Nie dane jej było wrócić ze mną do domu, bo ostatecznie podarowałam ją Crafty Molly na dziecięcy festyn. Mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś dziecku. A ja sobie zrobię drugą :)