Przejdź do głównej zawartości

Drugi zestaw Polish KIT Project

Święta się skończyły, wpadło kilka wolnych dni, więc postanowiłam popracować z drugim zestawem Polish Kit Project (baner linkujący do projektu znajdziecie na pasku bocznym).

W tym miesiącu mamy pastelowy i romantyczny zestaw. Jest o wiele bogatszy niż ten z zeszłego miesiąca. Znalazły się w nim piękne papiery TSC i wiele ciekawych dodatków. Najbardziej zaintrygowała mnie biała, tiulowa siateczka. Nie używam dodatków pasmanteryjno-krawieckich w swoich pracach, dlatego stwierdziłam, że koniecznie muszę ją przetestować. Największą zaletą zestawów jest to, że można popracować z czymś co nie jest w naszym stylu i w ten sposób odkrywać nowe produkty :)

Tak wygląda moja kartka z tiulem w roli głównej. Jedynymi elementami niepochodzącymi z KITu jest biała baza i materiały klejące. Kwiaty zrobiłam sama wykrojnikiem :) :

Jesteście ciekawi co było w zestawie? Pokażę Wam!
Z tego co mi wiadomo wszystkie zestawy są identyczne i różnią się wyłącznie odcieniem tuszu. Mi trafił się piękny, delikatny róż :)

Zapewne wkrótce zostaną ogłoszone zapisy na kolejne zestawy, więc śledźcie fanpejdż Polish Kit Project jeżeli chcecie je zdobyć! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Drewniana baza z pszczółką

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną mediową kombinację: Shiny Powders i Liquid Medium! Zrobiłam już wiele prac mieszając te dwa produkty i za każdym razem podoba mi się ten efekt. Tym razem zrobiłam kompozycje z pszczołą. 
Hello!  Today I'd like to show you my favorite mixed media combination: Shiny Powders + Liquid Medium! I made many projects mixing them and I always like the result.  This time I made a composition with a bee. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie: 
"Straw" w Scrapki Wyzwaniowo 



oraz
"maska i pasta strukturalna" w Artimeno


Dzięki za odwiedziny :)  Thanks for stopping by :) 

Fioletowy layout

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój layout wykonany z kolekcji Secret Letters i Rainbow Colors. 
Hello, Today I'd like to show you my layout made with Secret Letters collection and Rainbow Colors. 

Dodałam także trochę brokatów z najnowszej kolekcji 13arts (ten z małymi gwiazdeczkami jest świetny!) i odrobinę płatków miki.  I also added some of new glitters from 13arts (the one with little stars is cool!) and some mika flakes. 

By tekturka była śnieżnobiała, pokryłam ją białym SPLASHem To make my chipboard white I covered it with white SPLASH Ink. 

Product List:
Paper: Remember Me Paper: Little Secrets Stamps: Postcard Ink: Memento Tuxedo Black Rainbow Colors: Duo Indigo VioletBordeaux Glitters: PinkVioletblack stars sequins Gesso Clear Gel Medium Roses



Friends will be Friends

Hello! Today I'd like to show you my entry for:  More than Words Challenge
I made a simple layout with a picture of me and my friends :) 



Thanks for stopping by :)